欢迎来到 Handmade Corner !这里有售卖各式各样的拼布材料包。 材料包是由资深的台湾拼布老师亲自配制,材料都是选用日本或美国进口的。 这里我将采用预购的方式来售卖所有的材料包。

Welcome to Handmade Corner! We have variety of Patchwork DIY kits here. DIY kits here are designed and prepared by Taiwanese patchwork's teacher. All the materials are imported from Japan and US. Pre-order is the way we adopt in doing business here.

为何购买拼布材料包?Why purchase Patchwork DIY kits?

什么是预购?What is Pre-order?

预购期限/ Pre-order Sales Period: Now - 29/6/2019 (11.59pm)

Wednesday, September 24, 2014

0296(材料包/DIY Kit) - 小羊皮編織長夾/ Leather Long Wallet

材料包内容/ Ingredients of DIY Kit :
1.材料 2.讲义 3.纸型 4.教学光碟

完成尺寸/ Measurement :
10.5cm x 20cm x 2cm

颜色/ Colour:
口金款 - 请注明颜色
拉链款 - 请注明颜色

售价/ Selling Price:
RM 214.00


2種長夾的價錢和尺寸都一樣
不過作法不一樣,如果對車縫有信心的人可以考慮拉鍊長夾,因為車錯再拆的話會留下針孔,所以最好是一次成功
口金長夾就不用考慮這個問題了

如果裝在盒子裡,根本就是名牌了

中間隔成三層,可以放12張卡片
 

拉鍊長夾也閃閃發光

 拉頭還裝上皮條感覺也很好
  
懶得編還可以直接把2片牛皮接起來

隔層少了一層,要隔成三層也是可以啦,
可是外面的拉鍊拉起來的時候會很胖喔

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...