欢迎来到 Handmade Corner !这里有售卖各式各样的拼布材料包。 材料包是由资深的台湾拼布老师亲自配制,材料都是选用日本或美国进口的。 这里我将采用预购的方式来售卖所有的材料包。

Welcome to Handmade Corner! We have variety of Patchwork DIY kits here. DIY kits here are designed and prepared by Taiwanese patchwork's teacher. All the materials are imported from Japan and US. Pre-order is the way we adopt in doing business here.

为何购买拼布材料包?Why purchase Patchwork DIY kits?

什么是预购?What is Pre-order?

预购期限/ Pre-order Sales Period: Now - 29/6/2019 (11.59pm)

Sunday, July 24, 2011

为何购买拼布材料包?Why purchase Patchwork DIY kits?

Patchwork DIY kits help the craft lovers to save material cost, patchwork class fee and transport fee. They only need some basic sewing skills, needles, thread, scissor, ruler, pencil and basic tools to start doing their DIY kits.

DIY kits here are designed and prepared by Taiwanese patchwork's teacher. All the materials are imported from Japan and US.

DIY kits included fabric, accessories, picture's CD, tutorial paper in Chinese and etc. Kindly contact us should you need the contents of tutorial in English or Malay version. You can complete your DIY project by hand sewing or machine sewing.

拼布是一门良好的手艺。拼布做成的制品总是让人越用越爱,无法抗拒它的魅力!就算是用同样的款式和材料做出来的制品,它总会让人觉得有点不一样,这就是手作的魅力。

有些人总觉得拼布是种昂贵的手艺。对!拼布这手艺是可以玩得很昂贵,但也可以玩得很经济!这就是为什么我从台湾引进材料包来马来西亚,因为我希望大家可以玩拼布玩得没负担。

有了材料包,大家就不需买太多的布料和材料,也不需花大笔的学费去上拼布班,只须一些缝纫基础就行了!这无形中帮拼布爱好者省下不少金钱和去上课的交通费。对于家务繁忙的主妇或工事忙碌的 office ladies ,材料包对她们而言,更是方便。她们能自已安排时间,在空档时一针一线完成自己的作品。

材料包都是由资深的台湾拼布老师一手设计和准备的。材料都是选用日本和美国进口的。材料包让你轻松自制实用作品,方便携帶使用,制作完成后十分有满足感。只需缝线,缝针,剪刀,尺,铅笔等基本工具,便可在任何地方缝制。也可应個人的程度选择材料包,可从简单開始,再做较难的手袋,增加难度。

拼布材料包內附布料、配件、纸型、照片光碟及讲义等所需要材料。而照片光碟及讲义必需同步使用。照片光碟為缝纫机示范为主,內含超过一百张照片。部份制作使用缝纫机效果更佳,当然也可使用手缝制作。

拼布材料包中的布料,如布料用毕,会更換成其他布料。我們更換的布料是经过老師精心配色,决不隨便配布。

拼布老師建议在制作前先看光碟及讲义一遍,好理解大致的做法。才开始裁布,避免不必要的裁剪错误。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...