欢迎来到 Handmade Corner !这里有售卖各式各样的拼布材料包。 材料包是由资深的台湾拼布老师亲自配制,材料都是选用日本或美国进口的。 这里我将采用预购的方式来售卖所有的材料包。

Welcome to Handmade Corner! We have variety of Patchwork DIY kits here. DIY kits here are designed and prepared by Taiwanese patchwork's teacher. All the materials are imported from Japan and US. Pre-order is the way we adopt in doing business here.

为何购买拼布材料包?Why purchase Patchwork DIY kits?

什么是预购?What is Pre-order?

预购期限/ Pre-order Sales Period: Now - 29/6/2019 (11.59pm)

Tuesday, January 28, 2014

PT0093(拼布教程/Patchwok Tutorial) - 猫咪壁饰組合二

前言:还记得之前12个月份的猫咪壁饰相约吗?现在是组合做成壁饰的时候咯

再畫上45度的記號線,記號線要剛好畫在組合邊條的車線的回針最邊緣,然後沿記號線車縫,再修去多餘的部分


 把車線的部分都燙平


腳印是用挖洞的方式縫貼布縫

挖好洞的腳印修去邊緣多餘的縫份,再隨意的放在壁飾上,用貼布縫縫好
需要脚印纸型的话,可以电邮来索取哦
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...